czwartek, 1 października 2015

Nominacja LejdiShepard i antyterrorystyczna :D

Zostałaś nominowana- otrzymałam wiadomość od Lejdi :)
i jak kamieniem w łeb mnie walnęło! Dzięki kochana! W jednej chwili też przypomniało mi się, że kilka miesięcy temu taką samą nominację otrzymałam od cudownej antyterrorystki! Przepraszam kochana za brak odpowiedzi ale nadrabiam teraz!!!!
Liebster Blog Award
Jest to nominacja od innego blogera za wykonywanie dobrej pracy, forma uznania.  Dany blog zadaje mi 11 pytań na które ja odpowiadam i nominuję 11 innych blogów do odpowiedzi na moje wymyślone 11 pytań .

Zaczniemy od pytań szalonej Lejdi :)

1. Na górze, czy na dole?

Zawsze na górze! W każdej sferze życia! Moje musi być na górze :)

2. Największe wariactowo?

Robię je często pod wpływem % ;) ale z takich realnych i świadomych to chyba chęć mieszkania na wsi i realizacja tego marzenia w ciągu miesiąc! 

3.Największa gafa?

Kiedyś klepnęłam po tyłku jakiegoś obcego faceta w sklepie... ale tylko dlatego, że stał tyłem i byłam pewna, że to mój mąż... hihihi - muszę się tak tłumaczyć ;)

4. Kawa czy herbata, czy może coś mocniejszego?

Dzień bez kawy jest dniem straconym i pewnie większość tak ma z małym dzieckiem :) Ale nigdy nie pogardzę czymś mocniejszym- oczywiście w granicach rozsądku :)

5. Morze, jeziora, góry?

Morze, plaża i słońce- to ja :) 

6. Wymarzone wakacje?

Nie mam takich- ważne żeby były spędzane rodzinnie, nieważne gdzie :)

7. Najbardziej w sobie lubisz...?

Gupie pytanie! Nie lubię takich... Ale chyba najbardziej w sobie cenię to, że potrafię się śmiać sama z siebie.

8. Czego nie znosisz?

Śmierdzących stóp! tatara i ludzi którzy widzą tyko czubek swojego nosa!

9. Z jaką postacią fikcyjną się utożsamiasz?

Z supermenem  ;)

10. Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?

Totalny brak wolnego czasu powoduje, że moim marzeniem jest rozłożenie nóg na fotelu i wypicie jakiegoś mocniejszego drinka :)

11. Dlaczego ja? :P (nie mogłam się powstrzymać, Trudne sprawy itd. itp.)

Kiedyś byłam nałogowcem tego typu seriali :) Pierwsza miłość, trudne sprawy, ukryta prawda i dlaczego ja :) uwielbiam takie odmóżdżające filmy :)




Dawno, dawno temu również ciocia Gosia nominowała nas do LBA- Liebster Blog Award. Oto jej pytania a moje odpowiedzi :)




1. Jeśli znajdujesz się w sytuacji teoretycznie bez wyjścia co robisz? Odpuszczasz, czy szukasz nowych możliwości na rozwiązanie problemu?


Szczerze przyznać muszę, że czasami mam dość i chciałabym odpuścić, ale wtedy zjawia się mój mąż, który nigdy nie odpuszcza :) kopie mnie w tyłek i lecę do przodu :)

2. Czym jest dla Ciebie blogowanie?

Jest chwilą wytchnienia i oderwania się od dnia codziennego. Jest pamiątką na przyszłość i świetną zabawą. Dzięki temu poznałam wspaniałych ludzi i tworzę coś przy czym kiedyś razem siądziemy i będziemy wspominać :)

3. Kto jest twoim autorytetem?

Może to oklepane, ale moim autorytetem jest moja mama. Tyle w życiu przeszła a nadal potrafi czerpać garściami z uśmiechem na buzi. Jest taką kobietą jaką zawsze ja chciałam być :) może kiedyś mi się uda. 

4. Jak widzisz siebie za 20 lat?

Zawiniętą w ciepłym kocu z lampką wina w ręku i telefonem przy uchu- dzwoniącą do syna z zapytaniem jak tam na studiach? masz już dziewczynę? a po co ci ta dziewczyna? a ciepło się ubierasz? A co jadłeś na obiad? ;) 

5. Muzyka, której słucham…

W tym momencie znam cały repertuar dla maluchów :D I póki co od rana do wieczora króluje właśnie taki bit ;) 

6. Najśmieszniejsza akcja w moim życiu?

Pierwsze co przyszło mi do głowy to moje nieudolne próby wycofania tyłem z parkingu. ja nie wiem czy to jest problem każdej kobiety ale ja sobie z tym nie radzę i już. Wyglądało to tak komicznie, że pewien chłopak zatrzymał się i nagrywał mnie swoim telefonem ;) Także może zostałam gwiazdą YouTube i nawet o tym nie wiem :D 

7. Czy praca zawodowa odgrywa w Twoim życiu ważną rolę?

W pewnym sensie tak, ale nie jest to coś bez czego nie mogę żyć... może dlatego, że nie robię tego co kocham i pewnym sensie nie spełniam się w pracy zawodowej...

8. Z czym kojarzy Ci się ślimak?

Ze śluzem ;) niach niach niach

9. Twój sposób na szybką poprawę humoru?

Czekolada :D

10. Pierwsze skojarzenie ze Świętami Bożego Narodzenia?

Prezenty!!! rodzina!!! jedzenie!!!

11. Twoje motto życiowe?

Dobro zawsze powraca...



To teraz czas na moje pytanka :)
1. Niebo czy piekło?
2. Wieczorami lubię...
3. Najładniejsza część mojego ciała to...
4. Zawsze marzyłam żeby umieć...
5. Nienawidzę kiedy inni ludzie...
6. Moje dziecko odziedziczyło po mnie...
7. Ulubiony owad?
8. Jedna cecha charakteru, której mi brakuje...
9. Czy jest coś co smakuje prawie tak dobrze jak seks?
10. O czym myślisz przed zaśnięciem?
11. Rower, samochód czy autobus?


nominuję.....

2. Antyterrorystke- jeśli zechce :) bo ja dałam plamę.... http://antyterrorystka.blogspot.com/
7. Natalia Jarockawww.nataliajarocka.pl

1 komentarz:

  1. Pozwolisz, że odpowiem tutaj?
    1. Zdecydowanie piekło, w niebie za mało znajomych :P
    2. Zapodać filma i drinknąć pifeczko/wineczko :)
    3. Kiedyś to były cycki, a teraz....nie, to nadal są cycki :) brzuch się spasł i odpadł w przedbiegach :/
    4. Wszystko, niczym geniusz z Mensy :P mogłabym wtedy uratować świat przed zagładą budując supernowoczesne statki kosmiczne i wysyłając wszystkich w kosmos...
    5. Zachowują się, jak święte krowy, szczególnie w marketach..wrrr tymi wózkami wnet w dupsku parkują, bo cię nie widzą...
    6. Wygląd, mimikę, tak samo się rozkłada na wyrku jak ja (podeśle Ci fotke, padniesz jak zobaczysz terrorystę)
    7. Motyl, fuuu nie znoszę ogólnie owadów...
    8. Empatii, a raczej umiejętności wyrażania uczuć
    9. Ja wolę jedzenie, ooo tak, kocham jeść :)
    10. O seksie :P
    11. Samochód..mam słabe stawy, starość i takie tam trudne sprawy :P

    OdpowiedzUsuń